Thursday, May 5, 2011

trip to Stong




fuhh..fuhh..fuhh..
dah bersawang seh blog nie..
hahaha..ape nk buat..
bizi ngalahkan paparazzi ;p

okeh..balik pada tittle blog
aku baru jepp balik dari dabong, kelantan
sangat sangat penat ouhh
tapi bestttttt sangat
^______^

sampai kat stesen keretapi dabong

wajah2 segar sblm masuk gua..semangat jep memasing kann

hahaha...comot x kitorang?

dalam gua keris nie ada satu jer lubang cahaya....

even letih..posing tetap posing....heh

selepas 2 jam mendaki....tuhan jer yang tahu camne bestnye jumpe air....lalalala~

okay...letih giler !


back to nature~peace <3


isi air dulu sebelum menuju puncak


apesal x sampai2 lagi nie....take five take five !!

akhirnye!akhirnye!akhirnyeee!!!!

yeahhhhhhhhh !!!!

best kowt =D

khemah dah kemas...masa tuk gerak balik..tetibe cam sedih plak..sob..sob..





lapoooooooooooo.....

sijil paling sengsare utk aku mendapatkannya....bhahahaha

1st tyme naik keretapi mmg macam nie...(>_<")/




alhamdulillahh....sampai gak kt umah
terimas kt team UTM yg sudi ajak aku join program dorang
next tyme nak g mane plak??
nak ikot
;P