Friday, April 8, 2011

K@UM 2011



semalam..baru jekk berlangsung sebuah teater
bercirikan 'kampung style' di UM
dah lama rasanya x manja diri ngan teater
teringat zaman2 studi dulu
sanggup ponteng sekolah semata2 nk join teater.HAHA
tyme diploma lak..tiap2 tahun join teater tyme pesta konvo
waaaaaahhhhhh....mish bangat tyme tu <3




teater yg bertajuk ''randai - tunang pak dukun'' nie mmg unik
bermula dengan upacara perasmian dan dimeriahkan dengan beberapa aksi menarik
iaitu tarian abstrak geduk, silat songsang, tarian lilin, pukulan gendang, tarian zapin, tarian pinang dan pijak kaca...fuhh..suspen gak~~



 selepas sesi perasmian
penonton dijemput masuk ke Dewan Tunku Canselor
of course lahh aku ngan reha duduk depan skali kann...weeee
bermula dengan persembahan monolog, nyanyian gemersik dan tarian randai
(sangat bertenaga geng2 randai nie menari)
then, acara kemuncak iaitu teater
randai tunang pak dukun.




dlm banyak2 watak..aku terpikat ngan heroin tijah nie
sangat ayu kowt
(kalo aku lelaki..konpem aku ngorat kaw...upsss)
tapi, loghat nogori buat kefahaman aku terbantut sket..
haduiiiii...korang cakap pe nie..
nasib baik bahasa badan korang terbaik..
dan of course..aku terhibur



nana, next tyme ajak lahh lagi
konpem aku join...winkkkk~~