Wednesday, March 16, 2011

seriau


erm....fuhhhh
okey =_="
korang percaya x kewujudan bende2 'scary' nie?
sejak kecik lagi
aku dah di ajar mengenali bende2 macam nie
dan aku percaya kewujudan makhluk selain manusia kt muka bumi nie


okey...straight to the point jelahh
baru2 nie..wad sebelah tempat aku kerja
a.k.a. wad baldu
di ganggu oleh bende tu...
(aku xbrani sebut sbb aku penakot sket..huhu)


macam2 yg aku dengar
ader pt yg nampak kelibat nurse kt depan cermin sebelah tingkap
lepas tue tetibe hilang...padahal xde sape pun yg enter bilik tue


ader gak staff yg nampak kawan die tengah menyanyi kt cermin..
padahal masa tue kawan die tengah khusyuk menulis report..


satu lagi boleh pulak pintu tiba2 main bukak tutup bukak tutup
padahal xde pesakit pun dlm bilik tue


& yg paling famous..
call bell berbunyi tgh malam dalam bilik yg tiada pesakit


haru x???
sbg staff yg bekerja di bumbung yg sama
of course lah aku rase seriau gak kann


hope xde lah yg mengganggu kami lepas nie
sbb niat kami nk bekerja..
nk menjaga pt..


kpd staff2 baldu dan wad2 sebelah..
hope kita semua tabah dan sabar semasa menjalankan tugas
lau g memane tue
biarlah berteman k
kite x ganggu bende tu
bende tu xkan kacau kite k
insyaAllah